לעזרה משפטית ומקצועית ראשונה או לתיאום פגישה דחופה, התקשרו למשרדנו:
צור קשר :

עורך דין פיננסי

עורך דין פיננסי משרד עורכי דין המוביל בהנהלת יניב גבריאל. עוסקים בכל התחומים הפיננסים. צוות עורכי דין מהשורה הראשונה בישראל.

עורך דין פיננסי הוא איש מקצוע מיומן ביותר המתמחה בהיבטים המשפטיים של מימון. עו”ד פיננסי מספק ייעוץ משפטי לבנקים, מוסדות פיננסיים וארגונים אחרים המעורבים בעסקאות פיננסיות. עורכי דין פיננסיים מסייעים ללקוחותיהם לנווט ברגולציות וחוקים מורכבים הקשורים לתעשייה הפיננסית. הם גם מייעצים בנושאים כמו מיזוגים ורכישות, דיני ניירות ערך, מיסוי, דיני פשיטת רגל, ממשל תאגידי, ציות לתקנות הבנקאות ונושאים קשורים אחרים. עורכי דין פיננסיים הם חלק חשוב מהצוות המשפטי של כל ארגון וממלאים תפקיד חיוני בהבטחת שכל העסקאות הפיננסיות יתבצעו בצורה חוקית ואתית.

רובנו שמענו בעבר על הלוואות חוץ בנקאיות ללא ערבים ותהינו במה מדובר. כשגדלנו לימדו אותנו שהלוואות לוקחים מהבנק אך כיום המצב הוא שונה. אנו חיים בעידן פיננסי מתקדם הרבה יותר שבו על מנת לשמור על רמת החיים הגבוהה שלנו וכן מסיבות שונות שתיכף נפרט, אנשים מעוניינים לעיתים לקחת הלוואה מחוץ לבנק. כל הפרטים בנושא זה בהמשך המאמר.

מתי כדאי לקחת הלוואה חוץ בנקאית?

הלוואות חוץ בנקאיות מתאימות בעיקר עבור אנשים שכבר תלויה נגדם הלוואה גדולה מהבנק (כגון משכנתא למשל) ואז הבנק לא מוכן לתת הלוואה בתנאים אטרקטיביים או למשל כאשר מדובר בסכום יחסית נמוך שכם בהיעדר ערבים, הלוואות חוץ בנקאיות בנויות באופן שבו נותן ההלוואה לוקח על עצמו סיכון גדול יותר ולכן יעדיף לתת סכום נמוך יחסית. מסיבה זו הלוואה חוץ בנקאית מתאימה בעיקר לרכישת רכב או שיפוץ בית או אפילו לחיזוק ושדרוג עסק של עצמאי אך פחות כמשכנתא.

מה חשוב לדעת לפני נטילת הלוואה חוץ בנקאית

קודם כל חשוב לעשות הפרדה בין גופים מוסדרים הנותנים הלוואות חוץ בנקאיות ללא ערבים לבין השוק האפור שממנו יש להתרחק משום שניתן כך להרוס חיים של משפחה שלמה על ידי הסתבכות עם האנשים הלא נכונים. מעבר לכך חשוב לזכור כי ישנם גופים רבים המציעים הלוואות חוץ בנקאיות כגון חברות אשראי, חברות מימון, בתי השקעות ועוד ולכן השוק פתוח לתחרות וחשוב לנצל זאת. לפני שאתם נוטלים הלוואה חוץ בנקאית בצעו סקר שוק יסודי שיאפשר לכם להכיר את השוק.

כללים נוספים

כמו בכל הלוואה יש להיזהר לא לקפוץ מעל הפופיק. אל תסתכלו רק על הסכום שאתם לווים אלא גם על גובה ההחזר החודשי שכן זה הסכום שעימו תצטרכו לחיות לאורך כל חיי ההלוואה. כמו כן קחו בחשבון שאם משך ההחזר ההלוואה הוא ארוך (למשל מעל שנה) יש לקחת בחשבון הוצאות משמעותיות שעשויות להיות לכם על פני משך תקופת ההלוואה שיכולות לפגוע ביכולת שלכם לשלם את התשלום החודשי. בהצלחה.

ממליצים על עורך דין פיננסי

יוסף שמעוני – אחד הדברים הראשונים שאני יודע להגיד על יניב גבריאל, זה שמדובר בעורך דין סופר מקצועי. אין כאן אדם שעושה טעויות, אלא בדיוק הפוך. אדם בעל פדנטיזם כזה שידע לשרוף את העולם עבור הלקוח שלו. אני ממליץ לכולם לעבוד עם עורך דין יניב גבריאל, הוא אחת התותחים בתחומו. בדוק.

חברת קרקש ובניו- אנחנו ידענו שאנחנו זקוקים לתותח רציני כאשר פנינו ליניב גבריאל, היינו בטוחים שאנחנו בידיים טובות איתו לאורך גל התהליך. הבן אדם הוא מקצוען לכל אורך הדרך, הוא לא מוותר לשנייה אחת ומאמין תמיד שאסור לוותר לעולם. בטח כאשר הלקוח צודק.

מנחם חיימוביץ – אני בתור איש שיווק ויחסי ציבור באינטרנט, יודע היטב שאין דרך אחרת, אלא לעבוד עם עורך דין מעולה. אני מצאתי את יניב גבריאל עורך דין ויועץ מס, דרך המלצה חמה של חברה אחרת שאני נמצא איתה בקשרים עיסקיים והאמת, זה היה שווה כל רגע. פשוט עורך דין מקצועי ממדרגה ראשונה, יודע את העבודה ואת כל הפרטים, מעולה לחלוטין.

שמואל גורן – אחת הבעיות הגדולות באמת בתחומים הללו, שאנשים לרוב לא מבינים את הצורך במציאת עורך דין מדהים. אני לא מגזים, הוא אמור להיות מדהים. אני עוסק במוזיקה ואני רוצה להגיד לכם שאני לא מופיע אפילו פעם אחת ללא ליווי ברור של עורך דין ואישורים חתומים מכל הצדדים.

ראובן בן שבת – אחד הדברים החשובים ביותר להבין על העולם הנקשוח הזה של עורכי דין, זה שאתה חייב אחד ולא סתם אחד, אתה חייב את הטוב ביותר. למה? כדי להיות תמיד בהתקפה. הסיבה היא שכאשר אתה בהגנה זה עולם אחר והר בה יותר קשה לעבוד ככה. בגלל זה בדיוק צריך להיות במתקפה תמידית. ברגע שאתה מתחיל להתגונן, אתה נמצא במצב נחות ומאבד את היתרון שלך.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
או חייגו: 1-700-700-088
דילוג לתוכן