לעזרה משפטית ומקצועית ראשונה או לתיאום פגישה דחופה, התקשרו למשרדנו:
צור קשר :

עבירות פליליות בתחום הפיננסי

ישנן לא מעט עבירות פליליות בתחום הפיננסי וחשוב לזכור כי בזכות ייצוג ראוי ניתן לבחון את המקרה ולהקל בענישה בהתאם למיצוי הזכויות של החשוד. משרדינו מעניק ליווי מקיף ומקצועי וישמח לעמוד לרשותכם.

בתחום הפיננסי, העבירות הפליליות הנפוצות ביותר הן הונאה, הלבנת הון והעלמת מס. פשעים אלו נמצאים במגמת עלייה בשנים האחרונות עקב ההתפתחות המהירה של הטכנולוגיה והגלובליזציה.

באם אתם חשודים בביצוע עבירות פליליות בתחום הפיננסי, יש לפנות אל עורך דין פיננסי בהקדם על מנת לבדוק את חומרת העבירה ולקבל ליווי מלא בתהליך.

התחום הפיננסי הוא אחד מהענפים המפוקחים ביותר בעולם. זוהי גם אחת התעשיות הרווחיות ביותר עם שוק גלובלי ענק.

פשעים פיננסיים הם בעיה רצינית בעולם. מטרת מאמר זה היא לדון בכמה מהפשעים הפיננסיים הנפוצים ביותר, העונשים על פשעים אלו וכיצד ניתן למנוע אותם.

פשיעה פיננסית היא אחד מסוגי הפשיעה הנפוצים ביותר בעולם. ההערכה היא שיש כמיליון פשעים הקשורים פיננסיים המבוצעים מדי יום. פשיעה פיננסית כוללת הונאה, מעילה, הלבנת הון, שוחד, סחר במידע פנים וזיוף.

העונשים על סוגים אלה של עבירות פליליות משתנים בהתאם לאיזה סוג עבירה מדובר ולאיזה סוג נכסים מדובר. לדוגמה, אם אדם יבצע גניבה באמצעות חשבון בנק או הונאה בכרטיס אשראי בחשבון בנק, הוא יואשם בגניבה ויוטל עליו בין שנה לחמש שנות מאסר. אם מישהו יבצע מעילה בכספי החברה אז הוא יואשם בגניבה גדולה ויישפט בין שנתיים לעשר שנות מאסר.

פשעים פיננסיים הם תמיד דאגה לעולם. הם הפכו לנושא רציני בשנים האחרונות והמגזר הפיננסי אינו יוצא דופן לכך. על מנת להתמודד עם סוגיות אלו, מדינות רבות הציגו חוקים ותקנות לבלימת שכיחות של פשעים פיננסיים.

העלמת מס

העלמת מס היא נושא רציני שדאג לממשלות ברחבי העולם. ההערכה היא שיש יותר מ-200 טריליון דולר של עסקאות לא חוקיות מדי שנה, שהם שווה ערך ל-1.5% מהתמ"ג העולמי.

העלמת מס יכולה להיעשות בדרכים שונות ויכולה להוביל להשלכות שונות על האנשים המעורבים בה. הצורות הנפוצות ביותר של העלמת מס כוללות הסתרת הכנסות, אי דיווח על הכנסות או נכסים ודיווח כוזב על הוצאות.

העלמת מס היא סוג של התחמקות ממס, שהיא חוקית. ניתן לעשות זאת על ידי מציאת פרצות בקוד המס או על ידי שימוש בשיטות חשבונאיות יצירתיות.

עם התקדמות הטכנולוגיה, קל יותר להתחמק ממיסים. השימוש במטבעות קריפטוגרפיים הקשה על ממשלות לגבות מסים מעסקאות אלו.

העלמת מס היא עבירה שבה נישום אינו משלם את סכום המיסים המגיעים כדין.

העלמת מס היא פשע והיא ניתנת לעונש על פי חוק. הדרך הנפוצה ביותר להתחמק מתשלום מסים היא הסתרת נכסים מהממשלה. ניתן לעשות זאת על ידי הצבת נכסים בחשבונות חוץ או על ידי מסחר בנכסים במזומן.

הסתרת נכסים מהממשלה

ישנן דרכים רבות להסתיר נכסים מהממשלה. אלו כוללים:

הסתרתם בחשבונות בנק בחו"ל

קניית מטבעות זהב ומכירתם במזומן

יצירת מספר חשבונות בנק בשמות בדויים

שימוש בחברות אוף שור ונאמנויות

ישנן דרכים רבות להסתיר נכסים מהממשלה. אחד מהם הוא שימוש במטבע קריפטוגרפי. מטבע קריפטו הוא סוג של מטבע דיגיטלי המשתמש בקריפטוגרפיה כדי להסדיר את היצירה וההעברה של כסף, המסדיר את שחרורן של יחידות חדשות על ידי "כרייה".

מטבעות קריפטו שימשו אנשים שרוצים להסתיר את נכסיהם מממשלות. הוא משמש גם אנשים שרוצים לבצע עסקאות בעילום שם או שיש להם מידה מסוימת של פרטיות בחייהם.

הלבנת הון

הלבנת הון היא תהליך הכולל המרת כספים שהושגו באופן בלתי חוקי, כגון רווחי פשע, לכסף לגיטימי לכאורה או לנכסים אחרים.

הלבנת הון היא עסק עצום ורווחי. עם זאת, זו יכולה להיות גם עבירה פלילית.

הלבנת הון היא תהליך שבו פושעים מסווים את רווחי הפשע כנכסים לגיטימיים. מדובר בפעולה של הסוואה של כסף או נכסים שהושגו שלא כדין כדי לגרום להם להיראות שמקורם במקור לגיטימי, או כדי להקל עליהם את הובלתם או השימוש בפשע אחר.

הלבנת הון היא תהליך מסובך שיכול להיות קשה לרשויות אכיפת החוק ולבנקים לחקור. המורכבות נובעת מהעובדה שניתן להלבין כסף בדרכים שונות – כמו מזומן, מסחר ושירותים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
או חייגו: 1-700-700-088
דילוג לתוכן