לעזרה משפטית ומקצועית ראשונה או לתיאום פגישה דחופה, התקשרו למשרדנו:
צור קשר :

החשיבות של מחיקת רישום פלילי

החשיבות של מחיקת רישום פלילי היא כבדת משקל ובעלת חשיבות רבה, הסיבות לכך הן רבות והן משפיעות על חייו של אדם.

במיוחד כאשר מדובר על אדם נורמטיבי אשר ביצע עבירה פלילית והיא נגררת אחריו לאורך שנים רבות.

אנשים רבים בעלי עבר פלילי אינם מודעים לדרכים הרבות שבהן זה יכול להשפיע על חייהם.

רישום פלילי הוא משהו שעוקב אחרי האדם כל חייו. קשה למצוא תעסוקה, דיור, או אפילו לקבל גישה לשירותים ציבוריים מסוימים ללא ביטול הרישום הפלילי ולכן יש צורך בהתחלת הליך של מחיקת רישום פלילי. ייצוג ראוי של עורך דין פלילי מומחה היא הדרך הטובה ביותר להתמודד עם מקרים מסוג זה. מחיקה היא התהליך שבו ההיסטוריה הפלילית של אדם נמחקת מהרישומים הציבוריים, ובכך מאפשרת לו התחלה חדשה.

רישום פלילי היא אירוע משנה חיים. זה יכול להיות קשה למצוא עבודה או דיור, וקשה להתנער מהסטיגמה של “להיות עבריין”. אבל מה אם נוכל לעזור לכם למחוק את הרישום הפלילי בלות?

ישנן שתי דרכים שבהן ניתן למחוק את הרישום הפלילי: באמצעות בתי המשפט או באמצעות צו ביצוע.

מחיקת רישום פלילי צבאי

משרידנו מייצג גם במקרים בהם נדרשת מחיקת רישום פלילי צבאי תוך הקפדה יתרה על דיסקרטיות והליך מהיר ואפקטיבי.

צה”ל עשה צעד בכיוון הנכון בכך שהחליט למחוק את הרישום הפלילי של חיילים שהורשעו בפשעים קלים לפני שהתגייסו. זו הזדמנות מצוינת למי שרוצה לשרת את ארצם אך לא הצליח בגלל טעויות העבר שלהם.

זהו מהלך מצוין וראוי של צה”ל ובתקווה יוביל למדיניות מקלה יותר עבור אלה שרוצים לשרת את ארצם אך אינם מסוגלים בגלל טעויות העבר שלהם.

חשוב לזכור כי מערכת צבאית היא מערכת בעלת משמעת מאוד נוקשה. הסיבה לנוקשות משמעתית היא כי צבא חזק חייב להיות בעל משמעת גבוה בכדי לתפקד בצורה יעילה. יחד עם זאת ניתן למצוא דרכים בהם צה”ל מתייחס לחיילים שרוצים לשנות את דרכם.

משרדינו עם מאות הצלחות של מחיקת רישום פלילי צבאי שגם הובילו לאחר מכן לחיילים שהפכו להיות קצינים ואנשי קבע בצה”ל.

מהו רישום פלילי ?

רישום פלילי הוא מסמך המכיל מידע על עבר פלילי של מישהו. זה יכול לכלול כל אחד מהבאים:

  • שם של אדם
  • תאריך הלידה שלהם
  • התאריך שבו נעצרו או הורשעו
  • הפשע שהם הורשעו בו, או גזר הדין שניתן להם (כולל כמה זמן לפני)
  • כל פרט על שחרורם מהכלא או מעצר.

המונח "רישום פלילי" משמש להתייחסות להיסטוריה של התנהגות פלילית של אדם, לרבות כל מעצרים, אישומים והרשעות שהיו לו. המונח יכול להתייחס גם למסמך המכיל מידע זה.

רישום פלילי הוא העדות הכתובה לעברו הפלילי של אדם. רישום פלילי יכול לכלול מידע כגון תאריך ומיקום הפשע, סוג הפשע והאם הייתה הרשעה או לא.

רישום פלילי הוא חלק חשוב מחייו של אדם מכיוון שהוא מונע ממנו לקבל עבודה או הזדמנויות אחרות הדורשות בדיקות רקע. אדם יכול להיות בעל עבר פלילי מסיבות רבות, ביניהן נעצר בגין ביצוע מעשה בלתי חוקי, הרשעה בגין ביצוע מעשה בלתי חוקי או פשוט מואשם בביצוע מעשה בלתי חוקי.

מהן ההשלכות של רישום פלילי בקבלה למקום עבודה ?

הרשעה בפלילים נתפסת לעתים קרובות כאינדיקטור לאינטליגנציה נמוכה יותר, שליטה עצמית נמוכה יותר ויותר אימפולסיביות. זה יכול להוביל לאפליה במקום העבודה ולהגביל את ההזדמנויות של קבלה לעבודה. עם זאת, עם הגישה הנכונה עדיין אפשר למצוא עבודה גם עם עבר פלילי.

ישנן השלכות רבות לרישום פלילי. אחד החמורים שבהם הוא שזה יכול להקשות על מציאת עבודה. רישום פלילי יכול גם להקשות על אדם פרטי להוציא רישיון נהיגה או דיור למשל.

הדבר הראשון שאדם צריך לעשות אם הוא הורשע בפשע הוא לדבר עם עורך דין פלילי על הדרך הטובה ביותר להתקדם ומה הצעדים שעליו לנקוט כדי למנוע סיבוכים בעתיד.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
או חייגו: 1-700-700-088
דילוג לתוכן