לעזרה משפטית ומקצועית ראשונה או לתיאום פגישה דחופה, התקשרו למשרדנו:
צור קשר :

גירושים- דינים והתחלות חדשות

מאמר זה יביא בפני הקוראים את כל המידע הבסיסי הדרוש של דיני גירושים ותפקידו של עורך הדין במערכה לא פשוטה זו בה בני הזוג מגיעים להחלטה כי הם מעוניינים להפריד את הכוחות ולצאת כל אחד לדרך עצמאית.

התחלות קשות אך ברורות

תהליך גירושים אינו יכול להיות תהליך קל אך הוא כן יכול להיות תהליך מהיר אשר יקל על הסבל בצורה זו או אחרת. נכון להיום כל זוג אשר החליט כי הוא מעוניין להתגרש צריך להגיע להסכמות מסוימות. אם התקשורת בין בני הזוג טובה וההחלטה על הגירושים אמנם לא קלה להם אך מדובר על החלטה מושכלת שהתקבלה על ידי שני הצדדים, ההמלצה היא לנסות ולהגיע באמצעות עורך דין גירושים להסכם גירושים. הסכם זה יסכם את כל הקשור אל חלוקת רכוש, משמורת על הילדים ועוד.

היכולת של בני הזוג להגיע להסכם גירושים אשר מוסכם על שני הצדדים הינו הפתרון האידיאלי שכן פתרון זה יאפשר תהליך מהיר והימנעות מהתערבות של גורם זר (בית המשפט) לגבי הכרעות חשובות בחיים, כמו אלו הנוגעות בחייהם של הילדים, מזונות, חלוקת רכוש ועוד. במקרה וזוג אינו יכול להגיע להסכמה ולחתימה על הסכם, הזוג יאלץ לפנות באמצעות עורכי דין לבית המשפט על מנת שזה יקבל את ההכרעות בשבילו.

עורך דין לענייני גירושים

בחירת עורך דין לענייני גירושים חייבת להישען על המלצות חמות של אנשים שהשתמשו בשירותיו ועל הצלחותיו בתיקים קודמים. עורך דין מוצלח לענייני גירושים הינו בעל בסיס ידע גדול ביותר בכל הקשור אל דיני משפחה, ניסיון בכל הקשור אל הבירוקרטיה המשפטית והתמודדות איתה, יכולת להסביר ללקוח מאילו צעדים כדאי להימנע בשלבים מסוימים, מה ההבדל בין הגשת בקשה לגירושים בבית המשפט לענייני משפחה אל מול בית הדין הרבני, יכולת הבנה של התהליך אותו עובר הלקוח והמצב הנפשי שלו והיכולת להשיג בעבור הלקוח שלו את הטוב ביותר.

אין זה מקרי כי עורכי דין נמדדים בזכות הצלחותיהם, עורכי דין מוצלחים הם אלו אשר מצליחים להוציא את הלקוח עם מינימום נזק מכל התהליך הלא פשוט של הגירושים. לכן, בעת בחירה של עו"ד – חפשו חוות דעת, נסיון עשיר כמה שיותר בתחום המבוקש וכמובן המלצות ממישהו שהם מכירים שוות יותר מכל דבר!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
או חייגו: 1-700-700-088
דילוג לתוכן