לעזרה משפטית ומקצועית ראשונה או לתיאום פגישה דחופה, התקשרו למשרדנו:
צור קשר :

מה זה הלוואה חוץ בנקאית

מה זה הלוואה חוץ בנקאית ? למה היא עדיפה ומתי כדאי להימנע מליקחת הלוואה. המאמר הבא מובא לצורך ידיעה בלבד ואינו מהווה כל סוג של המלצה לביצוע.

הלוואה חוץ בנקאית היא סוג של הלוואה שאינה מוצעת על ידי הבנק. בדרך כלל היא מונפקת על ידי מלווה חוץ בנקאי, כגון איגוד אשראי או פלטפורמת הלוואות עמית לעמית.

הלוואה חוץ בנקאית יכולה לשמש לכל דבר, החל מרכישת רכב ועד לשיפוץ הבית. חלק מהמלווים מציעים גם הלוואות לעסקים קטנים, אך הם נוטים להיות בעלי ריביות נמוכות יותר ותקופות החזר קצרות יותר מאשר הלוואות בנקאיות.

הלוואות חוץ בנקאיות הופכות פופולריות יותר ככל שהבנקים מחמירים את מדיניות ההלוואות שלהם וגובים ריביות גבוהות יותר עבור לווים עם ציוני אשראי פחות ממושלמים.

הלוואה חוץ בנקאית היא הלוואה שאינה ניתנת על ידי בנק.

ישנם סוגים רבים של הלוואות שאינן מגיעות מבנקים, כולל כרטיסי אשראי, הלוואות הון בית, הלוואות סטודנטים והלוואות יום משכורת. סוגים אלה של הלוואות יכולים להיות קשים להשגה אם אין לך ציון אשראי טוב.

מלווים חוץ בנקאיים מוכנים יותר להלוות כסף ללווים שיש להם אשראי גרוע מכיוון שאין להם את אותן דרישות מחמירות כמו הבנקים להלוואות כסף.

למה לא מאשרים לי הלוואה?

הבנקים לא בדיוק ידועים בתהליך האישור המהיר שלהם. למעשה, ישנן סיבות רבות מדוע ניתן לדחות בקשת הלוואה.

אחת הסיבות השכיחות לדחייה היא שהמבקש לא עומד בדרישות המינימום להלוואה. לדוגמה, בנק עשוי לדרוש ממבקש ציון אשראי או רמת הכנסה מסוימת לפני שיאשר לו הלוואה.

אם נדחתה על ידי הבנק שלך, חשוב לברר מה הייתה הסיבה הספציפית ולנסות שוב עם כמה שינויים בבקשתך.

אם לא אושר לך הלוואה בנקאית, זה כנראה בגלל שיש לך מידע לא חיובי על דוח האשראי שלך. ישנן סיבות רבות לכך שמלווים עלולים למנוע ממך הלוואה, אך הנפוצה ביותר היא אם הם מגלים שיחס החוב להכנסה שלך גבוה מדי.

למלווים יש הנחיות קפדניות לגבי כמה חוב מישהו צריך לשאת ביחס להכנסה שלו. הם גם רוצים לוודא שלאדם יש מספיק כסף לחסוך למקרי חירום. אם מישהו לא יעמוד בהנחיות האלה, סביר להניח שהוא יסרב לקבל הלוואה.

לא תמיד קל לקבל אישור הלוואה. עם זאת, המדיניות הפנימית של הבנק יכולה להקשות הרבה יותר.

תרחיש נפוץ שבו בנקים דוחים אנשים לקבלת הלוואה הוא אם יש להם חוב קיים בבנק או אם האדם נדחה על ידי בנקים אחרים בעבר.

איך יודעים דירוג אשראי?

דירוג האשראי משמש לקביעת כושר האשראי של אדם או חברה. ציוני אשראי הם ייצוג מספרי של היסטוריית האשראי של אדם, בהתבסס על מידע שסופק על ידי לשכת אשראי.

דירוג אשראי הוא מדד לאמינות האשראי של אדם או מוסד. הוא משמש את המלווים כדי להעריך את הסיכון הכרוך בהענקת אשראי ומבטחים כדי להעריך את הסיכון הכרוך בהנפקת פוליסות.

דירוגי אשראי מוקצים בדרך כלל בסולם מ-0 (הנמוך ביותר) עד 100 (הגבוה ביותר). ככל שהציון גבוה יותר, כך גדל הסיכוי שתחזיר את ההלוואה או פוליסת הביטוח שלך.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של דירוג אשראי:

1. ציון אשראי של TransUnion

2. ציון אשראי של Equifax

3. ציון אשראי Experian

מתי כדאי לקחת הלוואה?

זו שאלה חשובה שאנשים רבים שואלים את עצמם במהלך חייהם. התשובה לשאלה זו תלויה במצב ובהעדפה אישית.

לדוגמה, כאשר אתה קונה בית, נטילת הלוואה אינה מומלצת מכיוון שהיא עלולה להקשות על תשלומי המשכנתא שלך. מצד שני, כאשר אתה קונה רכב או אם יש לך כסף חירום שיכול לשמש לרכישת משהו אחר, אז נטילת הלוואה תהיה מועילה.

זו שאלה שאנשים רבים שואלים את עצמם בשלב מסוים בחייהם. זו גם שאלה שהרבה אנשים מתקשים לענות עליה. הקושי לענות על שאלה זו נובע מהעובדה שיש כל כך הרבה גורמים המעורבים בתהליך קבלת ההחלטות.

– חשוב לדעת מה אתם יכולים לעמוד ומהם תנאי ההחזר של ההלוואה שלכם.

– כדאי גם לשקול כמה ריבית תהיה על ההלוואה, וכן האם יהיו לה השלכות מס או לא.

– חשוב גם לדעת כמה זמן ייקח לכם להחזיר את ההלוואה והאם יש קנסות הקשורים לפירעון מוקדם.

אין לראות באמור כל סוג של ייעוץ או המלצה לביצוע. המאמר מובא לצורך ידיעה בלבד.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
או חייגו: 1-700-700-088
דילוג לתוכן